למידת עמיתים בישיבות מנהלים - מכון מעברים
625
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-625,single-format-standard,unknown,wp-accessibility-helper,accessibility-contrast_mode_on,wah_fstype_rem,accessibility-underline-setup,accessibility-location-right,ajax_fade,page_not_loaded,,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,qode_advanced_footer_responsive_1000,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive
למידת עמיתים בישיבת מנהלים

למידת עמיתים בישיבות מנהלים

ישיבות מנהלים רבות עוסקות בשוטף, בפתרון בעיות ובפרקטיקה. עם זאת, הן מהוות הזדמנות ייחודית ליצור מרחב לשיח משמעותי המקדם את המנהלים ואת תפקודם בארגון. שיח המתמקד בשאילת שאלות, עיבוד דילמות והתפתחות ניהולית מקצועית.

תפקיד המנהל לעיתים מלווה בבדידות מסוימת. ישנן הזדמנויות מועטות להתייעצות אמיתית ומעמיקה בנוגע לדילמות המעסיקות את המנהל ביום יום. שיח בין מנהלים עמיתים מאפשר שיתוף דיסקרטי של קשיים ואתגרים בתפקיד, כאשר המפתח ללמידה הוא החוויות האישיות, הניסיון והחשיבה המשותפת של המנהלים בחדר.

למידת עמיתים מאפשרת תמיכה הדדית ותחושת דמיון בין המשתתפים. המנהלים נוכחים לדעת כי כולם מתמודדים עם קשיים וכי ישנם קווי דמיון ביניהם. מצב זה מאפשר בנייה של קבוצת שייכות, התורמת להתמודדות המנהלים עם תפקידם ול-Well Being שלהם.

השיח מונחה על ידי מנהל בכיר יותר או על ידי מנחה מקצועי חוץ/פנים ארגוני. תפקיד המנחה הינו קריטי להצלחת שיח העמיתים, שכן הוא מאפשר הכוונה והבניה נכונה של התהליך כך שיתפתח מרחב מאפשר, מלמד ומקבל.

למידת עמיתים – שלבים

למידת עמיתים

כל מנהל הוא גם מנחה קבוצה ומיומנות הנחית קבוצה לעיבוד דילמות בחיי העבודה ברוח שיתופית ומאפשרת מהווה כלי ניהולי אפקטיבי לאורך זמן. חווית המנהל שיש לו מרחב להתלבטות ולשיח מקצועי וענייני מאפשרת העמקה, התקדמות מהותית מעבר לריצה המשימתית שעלולה לעיתים להתגלות כצעידה במקום.

אין תגובות

הוספת תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות צבעים